مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:552021-07-27اقتصادي

تشکیل 36 پرونده تخلف در بازار سیمان خراسان رضوی


کارشناس مسئول نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای تیرماه تا چهارم مردادماه امسال، بیش از هزار و ششصد بازرسی با موضوع سیمان انجام شده و 36 پرونده تخلف در استان تشکیل شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مسئول نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای تیرماه تا چهارم مردادماه امسال، بیش از هزار و ششصد بازرسی با موضوع سیمان انجام شده و 36 پرونده تخلف در استان تشکیل شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی، بخشعلی بیاتی در خصوص بازرسی های صورت گرفته از واحدهای تولید و عرضه سیمان اظهار کرد: با توجه به قطع اجباری برق واحدهای تولیدی سیمان و احتمال کاهش تولید در این بخش، با برنامه ریزی صورت پذیرفته نظارت در این بخش افزایش یافت.

وی افزود: از ابتدای تیرماه 1400 تاکنون هزار و 648 مورد بازرسی از واحدهای تولید و عرضه سیمان استان انجام شده است و 36 پرونده تخلف در استان تشکیل شده که تخلف اصلی مشاهده شده گران فروشی یا امتناع از عرضه کالا بوده است.

کارشناس مسئول نظارت و بازرسی سازمان صمت خراسان رضوی علت عمده گران فروشی و افزایش تخلفات در حوزه سیمان را قطعی برق اجباری صنایع در یک ماه گذشته و تاثیر آن بر تولید دانست و بیان کرد: قطعی برق، به ویژه کوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 36 پرونده تخلف در بازار سیمان خراسان رضوی

تشکیل 36 پرونده تخلف در بازار سیمان خراسان رضوی